Dienst aan de Gemeenschap

Door Fundraising worden fondsen verzameld die goede doelen moeten ondersteunen. De community service is het belangrijkste doel van Rotary. Dienst aan de Gemeenschap is verantwoordelijk voor de besteding van die fondsen. In de commissievergadering DAG worden de aanvragen tot hulp die bij Club toekomen besproken en gaan we zelf op zoek naar waardevolle projecten  die onze steun zouden kunnen gebruiken.

Voorzitter: Katie Ghesquiere

Clubbeheer

Deze commissie is in handen van een groep enthousiaste leden die out-of-the-box durven te denken met respect voor de waarden van de club. Ze organiseren samen met de voorzitter de clubreis, ondersteunen de New Generations bij de organisatie van de familiedag en nemen de organisatie en coördinatie van het jaarlijkse X-Dinner op zich. Jaar in jaar uit gaat hun aandacht naar de communicatie met verschillende locaties voor alle vergaderingen en partnernights, in nauwe samenwerking met de verantwoordelijke voor de sprekers of bezoeken op verplaatsing. Originaliteit en kwaliteit dragen ze bij dit alles hoog in het vaandel.

Voorzitter: Ellen Distave

Communicatie

Door het gebruik van interne en externe communicatie de doelen van de club mee mogelijk maken op een professionele en uniforme manier. Dit door onder meer door het opvolgen van social media, het up to date houden van de eigen websites en het contact onderhouden met de pers. Verder bieden we ondersteuning aan de andere commissies door bijvoorbeeld het maken van beeldmateriaal, uitnodigingen, drukwerk, templates en handleidingen.

Voorzitter: Cynthia Jonckheere