RIA

Alle activiteiten, clubdocumenten en contactgegevens vind je terug op het RIA-platform van Rotary.

Inloggen kan via deze link. Contacteer secretaris Kristof Beuren als je hier nog geen toegang voor hebt.

Foto Archief

Via de link hiernaast "aanmelden ledenhoek" klik je door naar het foto-archief van de club. Enkel leden hebben toegang. Zie hieronder als je toegang wil krijgen.

Nog geen toegang tot de ledenhoek?

Om toegang te hebben tot het foto-archief hebben we jouw Google Account nodig. Bezorg ons deze via het formulier hiernaast. Webmaster Ellen Distave verleent je toegang. Dit hoeft slechts eenmalig, daarna kan je onbeperkt terugblikken op onze activiteiten.

Heb je nog geen Google account (een emailadres van gmail)? Een Google account is gratis en kan je hier aanmaken.

Uw gegevens worden opgenomen in een bestand. Deze zijn uitsluitend bedoeld om u op de hoogte te houden van acties van Rotary Oostende ter Streep . De gegevens worden niet doorgegeven aan derden en blijven eigendom van Rotary Oostende ter Streep. De wet van 8 december 1992 i.v.m. de bescherming van de persoonlijke levenssfeer t.o.v. gegevensverwerkingen, voorziet het toegangsrecht tot de gegevens en het verbeteren ervan. Houder van het bestand: Rotary Oostende ter Streep.